[Tidig morgon]

Nu är jag trött, ögonen står typ i kors?! Känns det som iaf. Blir en dusch och sen orkar jag kanske med något. Idag ska jag åka iväg och träffa min släkt som jag inte sett på många år. Så nu va det dax tycker vi.
Så mamma, pappa och lillebror kommer och hämtar mig om ett tag. Ska bli mysigt med en liten utflykt ihop. Ska möta Mormor, Morfar & Liane i Örebro. (Bor egentligen i Gbg) så vi möts typ halvvägs..
Så kommer inte skriva något under dagen eftersom jag inte är hemma. Men kommer nog fota en del och så. Får se om jag lägger in bilder sen (Vill höra med dom jag fotar först om det är okej, för vill ha deras samtycke först, väldigt viktigt för mig)

Nu ska jag göra mig iordning!

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig tisdag :)

2008-08-05 @ 07:58:35
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0