[Kvällen är varm och skön]

En vacker sommarkväll är det idag. Solen skiner och det är varmt, kan man begära mer? Nee, tror inte det.
Usch vad det händer mycket just nu överallt. Läser man tidningen varje dag så är det inte lite som händer =S
Det som känns värst är väl alla drunkningsolyckor och liknande. Usch. Lider med alla som är anhöriga och skänker en tanke till dom. 
Till någonting helt annat nu då. Lyssnar på Radio för första gången på hur länge som helst. Tror det måste vara några månader iallafall. Markoolio? Inte riktigt min grej tror jag. Men många andra låtar som spelas är rätt bra faktiskt. Har några favoriter, och det är ju bra med Radio för man får ju höra dom ett X antal gånger på en dag.

Nej nu ska jag se mig omkring på andra bloggar jag kollar varje dag.
Jo, Tommy och Lollo va här förut iallafall. Det va trevligt. Tommy lärde mig lite snabbt hur man gör i photoshop hur man får ihop två lager till ett. Så ska prova sen och se om jag fattade något. Men som tur va skrev jag ner allt han gjorde för att minnas =) Är inte hajj på detta inte...

Daniel<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0