Godmorgon i denna regniga dag!

Godmorgon alla läsare!
Vad glad jag känner mig när man kommer in och har fått många komentarer utspridda i bloggen=D En komentar var från ett av mina första inlägg här på blogg.se=D Glad Glad.
Idag regnar det, tråkigt för jag vill ut och fota men det blir nog det iallafall. Ska ge mig på att fota lite saker idag som jag har planerat. Jag har ju inte lärt mig kameran än. Några inställningar kan jag faktiskt. Men långt ifrån att jag kan hela kameran. Ska kolla lite på instruktions dvd:n jag fick med den. Lättare än en bok på 800sidor=D Tycker jag iallafall.
Var så glad när den kom igår så ni anar inte. Hihi. Super duper!

Idag blir nog min katt en fotomodell också. Han var så duktig igår när jag fotade honom. Hihi. Så söt.

Nej nu ska jag vila lite och ringa en vän<3
Puss & Kram


Var ute i skogen igår. Eller ja inte långt in utan i utkanten hihi.

.

(alla bilder tillhör mig om inget annat anges, så stulna bilder/foton polisanmäls)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till=)



Ha en bra dag.

2008-10-09 @ 09:59:18
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0