Grattis Rose-Marie på födeselsedagen!

Grattis min underbara Ängel<3 Önskar du kunde vara här och fira din födelsedag.
Hoppas dom andra änglarna där uppe ger dig en vacker och underbar födelsedag som blir toppen för dig!
Saknar dig enormt mycket och önskar inget annat än att du har det bra.

Du betyder så mycket och varje dag tänker jag på dig.
Idag är det din 16års dag och jag hoppas den blir bra för dig.

Ibland är det svårt att skriva vad man tänker och känner, men jag skulle så gärna vilja säga till dig hur mycket du betyder för mig, ge dig en kram och bara känna din glädje igen. Se dig och få veta att du har det bra.

Grattis Rose.Marie<3




Kommentarer
Postat av: Astrid

Tack så mycket! :)

2008-10-30 @ 16:22:22
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0