Glömde skriva!

Jag skev förut att jag skulle kolla upp hur det var det där med katter och mjölk. Det har jag gjort idag. Mjölk är ingen fara för katten så länge man har koll. Alltså den ska ju absolut inte dricka för mycket. Men det skadar inte att den dricker det. Med måtta! Sen om katten får diare eller liknande ska man ta bort mjölken! Så tänkte att jag skulle berätta vad resultatet blev=D

Kändes bra att få det bekräftat eftersom jag varit lite nervös och rädd frö att ge honom mjölk men det visar sig vara en bra sak med måtta som sagt. Glad blev jag iaf & katten med=D

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Det låter ju bra kram mamma

2008-09-24 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0