Godmorgon sötnosar

Sitter nu och ska snart göra mig iordning. Väntar på ett samtal från en Man som jag kanske ska möta upp vid ICA idag för att sälja min telefon! FAN jag hittade head setet! Hur bra som helst. För jag skrev i annonsen att det inte följde med just för att jag hade inte hittat det. Men så hittade vi det igår. Det är bra =D Super!
Så får vi hoppas han hör av sig. har blivit överöst med mejl efter jag satte ut annonsen i blocket igår lkvall vit 21.40! Han som vill köpa den idag ringde typ 10.10 och frågade om den fanns kvar. Grejen med den telefonen är att det verkligen inte finns ett ända fel på den! Så den är ju skit bra. Älskar den. Så jobbigt att sälja den måste jag säga. Men jag kan inte ha två telefonen. Och när man har 3 abonomang och vill ha msn live så måste man ha en 3mobil. Men om du har halebop eller telia så funkar deras tjänster på andra mobiler. Det är rätt sunkigt men vad gör man inte. I min nya kan jag ha film, msn live med mera. Jätte enkelt att blogga! Så nu ska jag lära mig att blogga genom telefonen också:) Det blir nog bra det. Någon som vet hur man gör?


Jaja, ska göra mig iordning nu! Ha det fint! Puss & kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0