Har något att berätta

Godmorgon!
Jag kommer inte kunna skriva så mycket blogg nu för min dator har fått något dunder virus igår. Har scannat hela natten med den hittar det inte. Det går inte att ta bort det heller. Filen jag fått viruset ifrån. Just nu sitter jag på Daniels dator. Men den är så svår för den är konstig inte alls som min. Kanske jag lär mig den? Jag vet inte. Saknar min Dator! Hoppas det går att rädda den. Annars vet jag inte vad jag gör. usch hemsk tanke. Men vi får hoppas att Daniel kan fixa den när han kommer hem sen igen. Hoppas!

Men ville att ni skulle veta att jag skriver nu på dagen då jag lånar Daniels. Men sen vet jag inte hur det blir.

Puss & Kram Linda

Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Malwarebytes antimalware och superantispyware tar bort trojaner effektivt. Gratis med. Det senaste inom trojanskaperiet är att hindra en från att ladda ned dessa två program, så oftast får man ladda ned dem på annan dator och föra över med usb-minne.

2008-09-16 @ 10:05:09
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0