När man är glad så vänds det jämt!

Egentligen borde jag vara super glad just nu! Men istället vändes det till ren ilska och irritation! Blir så förbannad.
Ibland önskar man att man inte var en kvinna! (Bara vissa tillfällen) Usch! Men samtidigt är jag glad för lite andra saker jag inte nämner i bloggen just nu. Kanske kommer längre fram om det blir helt *aktuellt*. Men det får vi se inom ett tag.

Har ni aldrig tröttnat på saker och ting? På saker man verkligen inte kan göra någonting åt? För att det är så man är konstruerad?! Kan bara bli så arg för det är så jobbigt. Det är så mkt som följer med på köpet för just mig. Blir bara trött.
Förlåt för att jag inte är så glad. Men det kanske kommer mer glada nyheter efter en vecka eller någonting sådant.

Hoppas eran kväll är bra och att ni tar hand om varandra.
Vill ockås tillägga till min storebror Danne, du har skaffat en underbart söt kattunge! Den var bedårande! Så nu får eran skruttan en lek-kamrat! Saknar dig bror min<3
Älskar min familj mest av allt<3
Daniel- du är underbar. Vårat liv är underbart tillsammans<3 Du & Jag för alltid<3
Min andra familj<3 Tycker verkligen om er<3

Puss & kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0