Godmorgon...

Sitter i soffan en sväng innan jag ska börja fixa och dona. Vi ska ju på middag på China idag tillsammans med svärmor.
Vaknade av Underbara Emma imorse :D Så mysigt att vakna av ett barn. Blir så glad :D
Daniel vill sova ett tag till kan ja tänka mig, lät då så på honom iaf. Han och Pelle var uppe väldigt sent :D Dom är så roliga.
Så jag ska duscha, sminka mig, fixa håret (som nog kommer ta längst tid) Hitta nå bra kläder att ha på mig. :D
Bra va? Jag har lagt upp en plan. Snart kommer nog Terese och Barnen tillbaka. Så borde nog hoppa in i duschen innnan. Men som vanligt så drar jag ut på tiden så blir jag super stressad och allt blir kaos. Smart Linda.

Vilken underbar dröm jag hade inatt. Är så glad för vissa saker man det angår bara mig. Men jag känner stort hopp igen.

Nu Måste jag göra mig iordning lite iaf. Iaf duscha. Sen får vi se. Skriver mer senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0