jag är en bra tänkare...

om jag får påstå det själv alltså. Men jag håller på och städa inför imorgon då min underbara vän kommer och ska vara här hela helgen. Känner en sån lycka! Ska bli så mysigt att få sitta sent in på kvällen och bara prata om allt, och få umgås med hennne. Saknar henne nått så otroligt! Kommer bli lyckat!

Men så för att återgå till städningen och varför jag är en sån bra tänkare. Så har det med att göra att jämt när jag städar och så, så tänker jag så himla mkt. Ibland vill jag bara sluta då jag öövertänker en situation för mkt så att det bara blir galet av det hela hehe. Kanske alla gör någon gång? Men så idag så kom jag och tänka på att jag faktiskt har en bra början på en bok jag vill skriva. Den kommer nog bli oslagbar då allt är baserat på verkliga händelser. Ingenting är påhittat. Så det känner jag mig helt säker på att jag vill göra. Skönt att skriva också. Så det kommer ja göra. Men som sagt kommer få byta namn och platser då det annars kan bli så mkt fel hehe. Men annars är allt på riktigt! Jag har ett problem bara som jag hoppas kunna lösa det. Jag har svårt att skriva en förklaring på personerna så att det passar in. Liksom om någon är kraftigt byggd fast lite mer och någon är smal med mera. Det är svårast. Resten går som en dans.

Men nu kom jag av mig igen från det jag skulle skriva. Ja skrev som sagt om att jag var en bra tänkare. Det kanske ni märkt själv. hundra saker samtidigt, aldrig sammanhängande heller. Men jag tror att problemet med mitt tänkande är att jag övertänker alla situationer så jag blir min egen fiende i slutändan. Om ja tappat ett glas och det gick sönder så när jag tänker på det så blir allt så komplicerat och jag kunde ha gjort på hundra andra sätt för att inte tappat detta glas. Men men sån är jag! Finns nog hundra fler som jag.

har nog varit en rätt bra dag idag. Fast har varit så yr hela tiden =/ Det är inte alls bra eller roligt men sånt får man stå ut med. Pratade med en gammal vän idag också. Lollo! Har inte pratat med henne sen i somras. Saknat henne så mkt. Men det är väl så som det är. Den ända av alla "dom" jag tyckt om. Vad jag menar med "dom" kan jag inte gå ut med för det kan bli å fel hehe. Kan inte förklara så bra när det gäller den saken. Men den som är nu verkar också jätte fin och underbar. "håller tummarna"

Men så satt hon och jag pratade ett tag och vi fann varandra igen nästan direkt, inte stelt och så. Utan det var mysigt att prata med henne igen. min lilla Lollo!
Nu ska jag fortsätta städa. lovade att jag skulle uppdatera bloggen och med tanke på att det inte hänt så mycket i mitt händelserika liv så fick det bli ett sådant inlägg idag. Kanske kommer fler senare. Vem vet!
kramar


Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Tack för uppdateringen hahaha jag fattar va du menar men jag e nog en av dom få som gör det älskaar dig gumman kram mamma

2009-01-22 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0