En super dag : )

Nu har jag kommit hem efter att ha varit hos Mamma & Pappa. Vi fotade en massa kan jag ju säga. Men orkar verkligen inte lägga upp allt nu så har gjort ett litet collage så länge! Men det kommer mer.
Men innan så vill jag säga vart vi fick inspirationen ifrån för det kan jag inte ta åt mig äran att jag kommit på själv för det har jag inte. Utan vi satt och tittade på Millas dator och så hittade vi bilder som en av hennes systrar fotat på ett glas med grönt vatten i med mera. Så vi tänkte göra det också men utan grönt dock :) Blev riktigt nöjd. Ska träna mera hemma. Så det blev vi iaf inspirerade av. Dom bilderna vi såg var super bra!
Här kommer våra bilder: Jag var fotograf, Milla var den som släppte osten (Mini baby bell ost) Mamma fyllde vatten och höll i bakgrunden och var ett bra öga för detaljer :) Vi var ett bra team iaf och roligt och blött blev det :)



Ett lyckat resultat för att vara första gången :)








Hihi :) Ha det så länge!

Kommentarer
Postat av: Millan

Faan va nice :) Dom blev juh riktigt bra juh :D Hehe!

2009-03-13 @ 01:44:34
URL: http://camillasiitari.blogg.se/
Postat av: Lisa

oh shit vilka läckra bilder!! riktigt snyggt!! speciellt den sista, i love it!!

2009-03-13 @ 14:41:40
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Gina

Bilderna blev riktigt bra, kram mamma

2009-03-17 @ 11:46:56
URL: http://mingardpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0