Happy evening :)

En bra kväll faktiskt.
Nu vet jag att många undrar varför jag tog bort det förra inlägget jag skrivit (Fick 7kommentarer om det) Så ist för att skriva till alla (Då ja är lat) så skriver jag det här. Det var bara ett onödigt inlägg :) Insåg det efter att jag skrev det. Men jag menade då allt jag skrev så ni som läste det vet det iaf :)

Ja har någon av er en användare på fotosidan.se? Det är en bra sida faktiskt, man får många ideer. Men tydligen enligt någo så får jag inte göra som dom? Eller som någon annan heller? Visst låter det dumt?
Men att det var två andra med när vi fotade förut det spelade ingen roll :) haha. Jag tycker mest det är intressant. För det är så onödigt att ens säga något om det. Men eftersom det kommit på tal så blir det ju så att jag nämner det.
Om man ser något man tycker om och man provar själv det är ju faktiskt inte fel. Det kallas att prova sig fram. Så om jag fotat en bild och någon fotar likadant då är det fel tydligen? :O Det är ju inte så att personen snott min bild och brutit mot en lag. Nej det ska man väl snarare ta som en komplimang? Dessutom så när ja lade ut bilderna som Jag,mamma & Camilla fotat så skrev jag att det INTE var jag som kom på ideen från början utan Camillas syster. Har jag varit oärlig genom att göra det? Nopp, inte ett dugg! Så därför va detta det sista jag sa om detta. Vill någon störa sig på det så får någon göra det. Det är ju trots allt inte mitt problem då jag inte gjort något fel :)

Nu ska jag äta lite. är vrålhungrig!
Puss

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag håller helt med dig Kram mamma

2009-03-23 @ 23:01:55
URL: http://mingardpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0