Helvetesfallet del.2

Tänkte lägga upp lite fler bilder från Helvetes fallet. Utflykten vi gjorde  i Fredags. Tänkte lägga upp det i 4 delar här på bloggen. Så nu kommer del.2 : ) Ha en trvlig titt på mina bilder jag fotade : )


Skylten vi möttes av när vi kom fram. Där står det en massa om allt som rör Helvetesfallet.


Va lång väg att gå. Det är ner-trmpat före mig bara för att Johan & Autum gick före oss : )


Bron jag skrev om i del.1 som jag inte vågade gå ut på. Men Daniel och dom andra vågade iaf. Nästa gång kanske jag också kan göra det. Vem vet.  : )


Det var ju rätt högt faktiskt. Så kändes inte som att jag ville trilla där inte : )




Det var lite is där : ) Så vackert att se på! Alla borde åka dit på en utflykt. Kommer lätt göra det igen.
Va en helt underbar dag!

Nu får ni vänta på del.3 för mer bilder från denna dag : )
Puss och Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0