Nu ska jag fixa och dona :)

Hejsan Allihopa :)

Nu ska jag diska sen ska jag gå ut med Adolf. Kommer ni ihåg då när jag skaffade ett halsband till honom med bling bling? Han kunde ju inte ha det förut då det var alldeles för stort. Nu kan han ha det på sig :) Super söt. Ska ta bild senare.
Men som sagt jag borde diska nu så jag slipper det senare.
Han ska iaf kastreras nu. Så ska ringa veterinären idag. Ska bli skönt att ha det gjort sen. Då får vi leva riktigt knapert. Men jag vill inte att han ska börja skvätta inne. För har han en gång börjat då slutar han inte heller. Så lika bra innan. Tyvärr blev det inte som vi hade tänkt om innan men men. Saker förändras. Helt av allt skulle jag vilja ha en katt till, men Daniel är inte så inne på det än:)

Nu ska jag sätta igång!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0