Nu tänker jag vila.

Nu har jag kommit hem. Tänkte berätta lite om min dag jag haft. En super bra dag faktiskt. Jag har haft många såna en tid nu märker jag : )
*Började med att vakna och äta frukost sen kom Malin så jag hoppade in i duschen sen la in all nytvättad tvätt :) Duktig jag.
*Sen åkte jag & Malin till ICA maxi med Mamma & Pappa sen där kom Lillebror också.
*Sen åkte vi med dom hem till Malin och dom fick se hur hon bor nu. Super trevligt.
*Jag bestämde mig för att hjälpa Malin med att visa hur man gjorde en kycklinggryta. Då hon inte har lärt sig allt än. Hon har ju trots allt bara bott hemifrån i 3 veckor snart. Så hon har ju inte hunnit lära sig än. Så det gjorde jag och den blev super god! Roligt hade vi under tiden. Pratade massor!
Min lilla stumpa, hon är så rolig.

Sen så ville hon prata med mig och jag tänkte om jag hade gjort nå fel men då ville hon bara berätta hur mkt hon uppskattade min hjälp : ) Alltid roligt att hon tycker om det. Skulle kunna göra vad som helst för henne (Nästan då)

Nu ska jag surfa runt!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0