Vilken dag! :)

Har haft en super bra dag måste jag säga!
Dagen började med att jag gick upp och åt frukost med en underbar man! Matade Adolf och nu hoppas vi fram lite.
Sen efter ett tag hörde Malin av sig och vi skulle ses så jag hoppar i kläderna och sminkar mig. Det värsta var att ja orkade inte platta håret så det fick bli uppsatt hår med super fluff! Jippi NOT! Men men det funkande. Jag GÅR ända bort till Malin som är en bit bort. Sen där äter vi lite, jag hjälpte henne med disken och så :) Duktig jag är.
Fick henne att äta också! Hon är lite dålig på det där. Men ja lyckades.
Sen var vi påväg att gå men då fick ja sms av min underbara man som sa att han kunde köra oss :) Thank you LORD! va super glad över det och vi fick skjutts med honom hem till Johanna som fyllde år idag! :) Grattis igen sötnos!
Där fick vi tårta och kakor. Mums. Men ja åt inte så mkt då jag dragit ner på godsakerna :) Duktig igen!
Sen fotade vi massor. (Lägger ut bilder senare)
Umgicks och så. Sen GICK jag och Malin hela vägen hem till mig! Super duktig igen!

Så idag har jag gått en del! Super skönt. Det är så underbart. Så nu är det ingenting som kan hålla mig borta från en promenix om dagen!
Tack alla för en underbar dag! Ni gjorde mig så glad!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0