[Funderat]

Nu har jag funderat lite igen som vanligt. Ska nog göra om lite i min blogg. Designen känns lite... hur säger man.... flickigt tråkig. Så jag tror att jag vill göra om. Jag har sett att många och då menar jag många tjejer/kvinnor har mycket rosa så det känns som att alla andra har det så då ska inte jag. MEN då kommer problemet att jag älskar rosa. Så får se hur man kan arbeta med det fast det ändå inte blir som *alla andra har* på något vis.
Skulle väldigt gärna vilja hitta på något häftigt!

Får se vad som händer här i bloggen så småning om. Spånar just nu så vänta och håll ögonen öppna=D

Kramar

Kommentarer
Postat av: Poppe

Ha lite blått med i bloggen med. Blått är ju fint=)

2008-08-21 @ 18:26:08
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: Gina Johansson

jag tycker din blogg e fin / mamma

2008-08-21 @ 21:05:52
Postat av: Maddo

Jag tycker då din blogg ser speciell ut! Blev ju lite avundsjuk när jag skuttade in här.. =)

2008-08-26 @ 10:32:05
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0