[Godmorgon]

Godmorgon allihopa.
Det har inte blivit mycket skrivande i bloggen på någon dag just för att jag först hade fullt upp innan bröllopet och sen efter har jag bara njutit av min älskade. För lite pause måste man ha när det är såna här stora saker som händer i ens liv.
Jag känner mig som den lyckligaste personen på hela jorden. (Tror nog alla känner så när dom gifter sig)
Känns skönt att allt gick bra och att vi alltid kommer finnas för varandra. Han är mitt allt<3

Har knappt kunnat sova något inatt. Vaknade runt 3.30 med ryggvärk och va vaken sen till halv 7. Sen somnade jag lite och sov sen till 11. Och det kändes bra att få sova någon timme till iallafall. Jobbigt när man vill sova men inte kan.

Vet inte vad som händer idag. Bara mysa med älsklingen och umgås.
Finns inte mycket att göra på en söndag =D

Skriver mer senare. Ha det fint allihopa.



Kommentarer
Postat av: MammaLinda

Vilken underbart vacker brudklänning!!!



Grattis!

2008-08-11 @ 19:17:43
URL: http://liindiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0