[Sitter och funderar]

Hade en dröm inatt om att jag tog hål i näsan igen. Vill så gärna ha det igen. När jag jobbad epå äldreboende fick vi ju inte ha piercingar och sånt så då tog jag ur den och fick inte i den igen efter ett tag=/ Så ska nog göra det igen så småning om.
Kan man verkligen sakna en sån sak? Är det för matriellt?
Känns konstigt att sakna den. Men den va en del av mig. Jag hade massor av olika piercingar förr men nu har jag ingen och det känns tomt. Har nu iallafall önskat mig det när jag fyller år eller i julklapp=D Det är något jag verkligen vill ha.
Så vi får se då..

Ritat en ängel som jag kanske vill tatuera=D




Glöm inte tävlingen jag har här i bloggen! Klicka här för att komma till den!

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0