[Tjat]

Jo som ni märker satte jag i att jag vill godkänna komentarer innan. Tyckte det va smart med tanke på att man vet aldrig vad man får för komentarer. Så jag gjorde så iaf. Sen så har det varit ett jätte tjat om mitt inlägg [Gråter!?!] Grejen var med det inlägget att jag kände att jag blivit så känslig när det gäller tv- program men folket har fått det till att jag kan vara gravid. Men det är jag garanterat inte. Jag är inte gravid och kommer inte vara det på ett bra tag framöver. Jag vill kunna ge ett barn en trygg framtid och just nu är det alldeles för mycket runt omkring för att kunna koncentrera sig på ett barn.

Så nu kanske det blir slut tjatat på den biten. Sen till alla som komenterar saker som klassas som dumt/elakt/omoget/överdrivet/med mera. Det publiceras inte. Så bättre att sluta skriva såna. Dessutom vet jag ju att ni kanske inte vill att det ska publiceras utan ni vill att det är jag som ser dom självklart. Men jag läser knappt om jag ser på ett ungefär vad det står. Börjar känna att jag faktiskt inte bryr mig. Sen vet jag på ett ungefär vilka vissa av dom är. Eftersom jag har deras IP.

Det var bara det jag ville säga. Och önska er alla en fin dag. För det ska jag ha det.

Puss & Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0