Besök

Just nu har vi besök av Svärfar som bjöd oss på Pizza. Så snällt av honom. Tack så mycket.
Sitter och stressar upp mig. Måste ju platta håret idag så det går att locka det imorgon:) Har dragit ut på det verkligen hela dagen. Sen måste vi  slå in julklapparna. Fixa och dona. Ser fram emot imorgon och få träffa alla:) Så mysigt.

Julen får en alltid på bra humör och man mår så bra:) Eller iaf jag! Någon mer som blir extra kärleksfull såhär års?

Sitter också och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. Snacka om att vara sent ute med det men nu är jag sån. När det gäller kläder. men jag tror ändå jag vet med tanke på att jag nyss tvättat det:) Så får se om ja vaknar i panik och kommit på nå annat =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

God Jul gumman ses snart kram mamma

2008-12-24 @ 00:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0