Godmorgon!

Nu sitter jag i soffan med lite nyponsoppa och bara kikar runt lite på internet. Men det har verkligen inte hänt så mkt i blogg världen. Ja, nu blir det nog inte att rösta på Sossarna som jag propagerat för så mycket. Nej, inte nu när dom och Miljöpartiet gått och slagit sig ihop. Måste säga att det är en stor besvikelse.smilies Att det är det dummaste dom gjort! Nej, usch och fy vad less jag blev när jag läste om det. Ska kolla lite mer vad det är dom håller på med. Men varför slå sig ihop med dom? Jag vet ju deras argument, men dom vinner nog inte väljare på det? Vill vi ha kvar den borgliga alliansen? Eller vill vi ha det mer som förr? Nej, som sagt så ska jag sätta mig och titta igenom allt vad gäller partierna! Någon mer som är besviken som jag? :O Jag kan ju inte vara den ända i hela blogg värden som inte är moderat?

Usch vilket tråkigt inlägg det blev?! brukar inte skriva om politik men nu när det handlade om en sån stor sak så tänkte jag skriva av mig lite.

Ska städa nu också. Får ju besök idag av Therese, Pelle & Emmasmileys

Puss och kram Linda

smilies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0