Halloj

Har spelat massa spel hela morgonen. Och framför allt Pet S. har kommi en bit nu! Känner mig helt klar med Shanons hus! Super duper fun!
Händer hos er då? Själv ska vi snart åka och handla lite och sen ska svärfar vara här en stund också. Mysigt!
Som sagt såå händer det inte så mycket just nu. Det mesta står egentligen stilla men ändå känns det som jag gör massor fast jag inte gör det. Är nog inne i en sån där period i livet då allt är för mkt och lite är för lite. Svårt att förklara men känns som allt man gör händer så fort att man inte hinner stanna upp och fundera på vad man egentligen gör med sitt liv, sitt allt.
Jag är lycklig och jag har en underbar man och underbar familj. Det är inget att tveka om. men allt annat.?! 5år av mitt liv har varit väldigt annorlunda jämnfört med andras i min ålder. Och man önskar ändå att saker är på annat sätt (Det gör nog alla)

Men egentligen ska jag inte klaga då jag har det väldigt bra, men man undrar ju hur mitt liv skulle ha sett ut idag om jag inte hade haft min skada i ryggen? vad jag hade gjort, jobbat med, umgåtts med. Huvudsaken för mig är att jag träffat en underbar man, som jag får dela livet med. Det är jag otroligt lycklig över!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0