Inga rättigheter?!

Det är helt sanslöst hur det får gå till. Hur vi som kunder inte har några rättigheter!
Det bemötandet man får när man ringer med sina problem till företaget som man är kund på!
Fy och tvi säger jag bara!  Att man inte ens har någonting att säga till om. Att få ett otrevligt bemötande, som om jag är dum i huvudet och inte vet vad jag talar om! JAG vet ju att skiten inte ens fungerar och att det inte alls är som det vi blivit lovade. JUST därför ringde jag. Just därför klagade jag. jag klagade inte för att få skit själv?! att bli dumförklarad och ändå inte få någon hjälp med vårat problem med deras produkt. När jag sen bad om att få prata med någon annan där så vägrade han låta mig. Vad är det för stil? vad ger det för status för deras företag? Nej, usch!

Skulle aldrig ha bytt, skulle inte ha gjort det för fem öre! Lätt att vara efterklok men så är det! FY för företag som dom! Kommer senare förklara mer om detta!
Ha det!

NU är jag riktigt förbannad och trött på detta!
Man ska inte behöva sitta fgråtfärdig pga: att dom behandlar en som skit, det ska man inte. Såna ska inte jobba på kundservice. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0