Katten....

Väckte mig genom att stå och mjaua hela tiden för han ville ut ur rummet nu på morgonen,och jag med min otur kan inte somna om. Så som sagt här ligger jag och ser dum ut vid datorn. Ovanligt att det är det första jag gör påmorgonen.

Grattis till Emelie som klarade Halkbanan igår:)

Halsen känns mysko. Nu e den inte som igår iaf, men den är fortfarande irreterad men känns mycket bättre?! då va det nog allergi som vi trodde, då jag fick en allergi tablett igår:) Jippi, då är jag inte vanligt sjuk:) skönt det på ett sätt.
Det är ju den här årstiden också som gör alla sjuka, så ja ska absolut inte räkna med att vara frisk då jag har super lätt för att få det mesta inom förskylningar och sånt. Men men det märks.

Lyssnar på jul-låtar i mp3:an som jag fick låna av Malin. Hon hade så många sa hon igår. haha hon ärr väl för söt:) min stumpa. Ska ringa henne idag tänkte jag då det blev försent igår kväll. Så det ska jag göra:) Saknar lilla Malin<3

Undra om man ska gå upp? Tråkigt att ligga här bara:/ Näs-spray sen gå upp:) Yes!
Puss och kram
Linda



Kommentarer
Postat av: Em.

Hahaha men du, det är ju bättre att vara sjuk än allergisk. Fy, jag har varit allergisk sen jag var liten & jag hatar det. :/



Tack vännen :D Det var verkligen skitkul på halkbanan :D :D :D

2008-12-06 @ 09:38:56
URL: http://powershot.blogg.se/
Postat av: Maley

Fin bild.

2008-12-07 @ 16:43:37
URL: http://misstrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0