man börjar ju fundera?!

Funderar fruktansvärt mycket på hur man kan tillåta en brud utan hjärna och utan allt (Förutom att hon är blond och har rika föräldrar) att göra en tv va det nu ska kallas typ dagbok! Hur tänker dom som sponsrar henne med detta? Knappast tjäna pengar va? Hör ingen mer än jag hur blåst hon är? Hennes makeup tips va att gå till en stylist?! Vanliga mäniskor sminkar sig själv, klär på sig själva och städar själva! Alla är inte lika bortskämda med att betala folk fför att städa, och hjälpa en se snygg ut. För det första förstår jag inte dom som ser upp till henne. Hon skryter om allt, och då menar jag allt. Hon har världens pipigaste röst. Hon, ja vad säger man! Hon säger att hon är trött på all stress och att hon inte får leva som en vanlig ungdom. Går man då och gör en så kallad tv-serie då? Alla lär ju veta vad jag pratar om. men så länge jag inte skriver namn kan ingen klaga. Förstår mig inte på mäniskor som inte kan ha fötterna på jorden. När hon satt och pratade med sin assistent, såg ni hur fejkat allt såg ut?! Hur skulle det vara om föräldrarna inte var rika? vem hade hon varit då? Ingen skulle jag tro! Eller jo hon skulle vara som oss alla andra och inte den där snorkliga sprätten!

Tycker bara att om man ska vara en förebild så borde hon sätta fötterna på jorden och verkligen gå in för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0