Mys-morgon..

Först vill jag påminna om tävlingen som ni kan vara med i. tryck här eller här och delta nu:)

Idag vaknade jag och var inte alls lika trött som alla andra dagar. Tror det har med väderomställningarna att göra.
Glömde bort att jag skulle köpt floorsocker igår så vi kan dekorera pepparkakorna och pepparkakshuset:) Och lite nonstopp:) Mysigt när vi ska göra det.
Sen nu någon dag ska vi hem till svärmor och baka också. Mysigt mysigt. Ska ta med kameran för en gångs skull så kan jag visa lite fina bakelser sen. Inte för att jag kan baka men svärmor är en höjdare på det måste jag säga. Helt underbara. Hon måste göra något speciellt som inte jag förstår som gör att det blir så himla gott?!
Hihi men då kan ja ju kika och komma på vad den hemliga ingrediensen är:)

Ska egentligen träffa Emelie idag, men jag klarar inte av att åka ner dit. Funkar inte med min rygg och lite annat. Ska prata med henne sen. hon förstår iaf:) Inte många som faktiskt inte blir sura. En underbar vän!

Vad mer? Kanske ska försöka julpynta om min rygg går med på det... Men det märks. Vi har funderat mer över att ha gran nu iaf, och jag tror vi ska ha det iaf. En mindre än den förra året som inte ens var en gran utan en tall. Men iaf. så vi ska prova. Vi kommer enbart använda plastkulor då dom inte går sönder om katten skulle få för sig att köra ett race i granen:) Så det bestämde vi igår:) Mysigt. När tar man in granen? När brukar ni alla göra det?
Nu ska jag göra mig en kopp Daim kaffe:) Mums så blir jag pigg och glad.

Puss och kram.




Pussar från oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0