Promenad med Lillen!

Var ute för jag tänkte fota dom stora istapparna men så tog jag med min Lillen ut. Det gick inte att fota saker med honom inte. No way! Vilken surpuppa. Det var ju kallt för honom men han hade ssina kläder på sig. men han var lite sur för det var kallt åt tassarna. Men jag tänker inte sätta på honom strumpor det går bort. Så det blev han jag försökte fota. Han var inte alls glad. Då och då vågade han på sig att leka lite. Så nu är han super pigg och river halva lägenheten! Alla fönster ska han vara i fast han inte får det! Han vill äta våran blommor, men det kan han glömma att han får! Så nu blir det hårdhanskarna idag med honom, För han börjar gå lite över gränsen just nu. Han vet egentligen vad han får och inte får. Typ trotsåldern?

Jaja, mysigt ute iaf. med snö och så! Linda likes. Och det är inte allt för kallt heller!
Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0