Alltid önskat mig...

Har alltid önskat mig annat hår än det jag har och jag kommer nog alltid att önska mig det också.
Jag vill ha en enkel frisyr som jag slipper borsta i typ en halvtimme för att få ur alla tovor. Att slippa stå med en platt-tång för att få iordning på håret. Mitt är super fluffigt och super Krulligt. Många tycker det är fint men oftast som som inte har det själva. Och så är det väl för mig med. Jag vill ha rakt fint hår men dom som har det vill ju ha mitt hår.
Denna frisyr som på bilden vill jag ha:D



Frisyr från Frilla.se


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för i helgen David blev såååå glad och äter massa pommes.Kram Terese

2008-11-24 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0