Crosstrainer!

Jo som jag skrev i ett tidigare inlägg så har vi införskaffat oss en Crosstrainer. Jag har ju mina ryggproblem som ni vet om och då funderade jag på hur jag skulle göra för att ändå kunna träna. Och ett Gym är helt uteslutet då jag inte vill träna med buddybuilders:) Har lite fobi för såna då jag själv är helt ur form. Jag har en gång i tiden varit väldigt tränad och smal. Nu menar jag faktiskt inte att jag är tjock utan bara lagt på mig lite fast jag mår ju faktiskt bra ändå. Men lite muskler har ju inte skadat och då tänkte jag iaf när jag såg TV-shop bland annat om en crosstrainet. och läst mycket om folk som har diskbråck som använder en sån. Så vi köpte en för att se om det funkar och nu har jag faktiskt provat lite och det verkar inte ta så mkt på ryggen men det märker jag imorgon! Träningsvärk kommer jag ha och det får man ju stå ut med eftersom jag oftast sitter hemma i soffan och inte gör så mkt. Detta kan vara en bra sak för att få energi också, få igång blodcirkulationen, pulsen och ja allt sånt:) Så jag håller tummarna nu att min rygg inte pajar. Såklart kommer jag köra lite i början för annars förstör jag ju mig själv. Man kan inte hård träna i början, utan börjar smått och smått sen går jag uppåt om det funkar.

Låter inte det som en bra sak?

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Em.

sno på du :D

2008-11-08 @ 01:12:56
URL: http://powershot.blogg.se/
Postat av: Lisso

Crosstrainern är min favorit på gymmet! Jag älskar den! =)

2008-11-08 @ 08:30:52
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Lizelott

Vill bara kolla om du har fått mitt mejl med bilderna till designen. Går det bra? Har mejlet kommit fram?

Kramar

2008-11-08 @ 10:01:04
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0