Godkväll:)

Idag har det varit en fullspäckad dag:) En underbar dag faktiskt.
Imorse vid 11 så drog vi ner på stan för att handla lite kläder och så. Och det gjorde vi:) Hittade faktiskt rätt mkt som jag ville ha så det köpte jag. Men det svåraste som finns är då BH:ar! Värsta jag vet då storlekarna är helt åt skogen här!
Men sen hittade jag jätte sköna tröjor, mjukisbyxor, linnen med mera:) Sen for vi till jysk. Där köpte jag massor av ljus-stakar och ljus! Och massa annat blev det också:) Sen drog vi hem till Daniels mamma:) Där var också Terese & pelle. Självklar Lilla Emma också:) Sötnosen som sjunger så fint:) Hon älskar verkligen filmen mamma mia:) Så hon sjöng lite från filmen.

Sen efter det så åkte vi till Daniels pappa en snabbis och fixade ett ljudkort till min lillebrors dator, Sen drig vi på ICA maxi:)
Så haft fullt upp som sagt. Nu sitter jag och tar det lugnt. Efter att ha varit hos grannen två gånger:) Dom är jätte trevliga..

Så resten av kvällen blir super lugn faktiskt.

Hänt för er idag då?
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0