Godmorgon alla där ute!

Sitter i soffan och gäspar och trillskas med katten som är super dryg just nu! Han ska hålla på med allt han inte får!
Bara det lilla jag skrivit hittills har tagit 15minuter minst! Ibland blir man trött men han är ju ändå så himla söt men jobbigt när han gör allt han inte får!

Idag vet jag inte vad jag ska göra? Det ända jag vet är att jag ska nog prova på ett test igen. (Ett viktigt prov) så det ska jag nog göra, måste bara rensa alla tankar och så först för man vill inte göra viktiga saker om man inte är helt fokuserad! Så är det nog med allt.

Igår tog vi en paus från inredningen och bara var vi. Jätte skönt att få vara med Daniel lite utan alla telefonen, städning och allt annat. Ibland kan det bli för mkt av allt annat och det är inge roligt.

Imorgon ska jag träffa Darby♥ Ska bli roligt att träffa henne lite:) Ser jag verkligen fram emot.

Jo igår hade jag besök av Danne & Milla. (Danne är min storebror & Milla hans sambo/fästmö) Så dom kom och hälsade på mig tillsammans med en vän till dom (Som inte ville att jag skulle skriva vem så det gör jag inte) Och det var trevligt. Åkte och handlade fika och sen hem till mig. Satt och pratade massor om typ allt:) Roligt att Danne kunde komma. Det betyder mkt när familjen hälsar på för mig. Det är alltid mysigt:) Så satt vi och pratade och så fick jag veta mkt som kan vara bra:) hihi....
Sen pratade vi om jobb:) Det var roligt och också intressant.
Mer om jobb var ju inte så jätte mkt att skriva om så....

Sen fikade vi igen. Sen skulle dom åka hem till en vän till dom på middag. Men vi sågs i några timmar och det var skönt att få träffa dom! Tack för en bra dag dudes!

Nej nu ska jag nog ta hand om min lilla katt som inte alls vill som jag vill, får se om han lugnar sig snart. Han har ju så tråkigt när jag är vid datorn, Stackarn.♥

Puss och kram Linda




Kommentarer
Postat av: Gina

Kul att det gick bra igår kram mamma

2008-11-19 @ 11:36:02
Postat av: Sofia

tack så mycket :)

2008-11-19 @ 15:41:50
URL: http://sgek.blogg.se/
Postat av: Felicia

Svar: tack så mycket :)din med!

2008-11-19 @ 16:22:59
URL: http://liljegrens.blogg.se/
Postat av: Millan

Ja det var trevligt! Ha det bra! //Millan

2008-11-21 @ 04:08:02
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0