Hej och godkväll allihopa!

Har inte skrivit någonting idag för vi har gjort massor. Vi har handlat en ny soffa, lampa, crosstrainer, matta och leksaker till katten. Jag köpte två linnen också:) och lite smink! Hel nöjd med min dag faktiskt. Varit underbart att spendera den tillsammans med min man i affärer. Kan det blir bättre för en kvinna? Skulle inte tro det. Så nu sitter vi i våran nya soffa och bara tar det lugnt då ryggarna faktiskt värker lite efter dagen. Får se vad som händer imorgon;)

Tänkte lägga in lite bilder senare idag eller imorgon:)
Just nu vill jag bara vila och så kanske Johan tittar förbi? Inte helt bestämt än men det vore ju roligt med lite besök min svåger (Daniels bror).

Hur har eran Fredag varit?
Puss och kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

kul o få shoppa lite

2008-11-07 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0