Intressant!

Ibland bläddrar jag igenom bloggar som jag inte alls brukar läsa och jämt när jag kommer in på en speciell blogg så är det alltid någonting som man undrar om hon ens kan tänka?! Hon vill vara denna förebild för unga mäniskor, vill hjälpa och få alla unga att må bra! Men vad tänker hon med?
Läst många gånger att hon kan inte vara vänner med såna som är sossar, Som tycker om Socialdemokraterna, som kanske har en annan åsikt om saker som hon tycker är super bra. Alltså det hon lär unga är att vänskap är inget viktigt ens åsikter ska alltid vara i första hand, Att man kan inte vara vän med såna som inte tycker exakt lika som en själv.
Igår gick hennes pojkvän med i Green Peace. Då helt plötligt skriver hon ut saker om Green Peace som inte alls stämmer och skriver: - Jag funderar på att ta ut skillsmässa. Fast vi är inte gifta än så det lär bli svårt. Och skriver att han ska ta på Palestinasjalen nu! Vad har en palestina sjal med Green peace att göra?

Om man nu vill vara en sån bra förebild och hjälpa unga, varför gör man då så? Hon som är så politiskt lagd bode väl ändå veta vad Green peace står för då? Dom flesta som läst hennes inlägg om detta är rätt upprörda och det blev jag också!
Samma sak när han hade en bild på sig och Mona Salin på sin blogg. vilket liv det blev. Varför får dom i hennes omgiving inte få välja själva vad dom vill och hon kan stötta dom? Blev bara väldigt upprörd då hon jämt vill vara denna stora förebild och då ska man bete sig så också och int förstöra ungas bild av hur det ska se ut och hur det ska vara.
Ni kan väl aldrig gissa vem detta handlar om va?:)
Puss och Kram
Linda


Kommentarer
Postat av: Em.

Blondinbella är sjuk i huvet!

2008-11-26 @ 11:31:28
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0