Klar:D

Det gick fort efter jag gick från datorn så gjorde jag mig iordning så nu är min Make-up helt klar! Jippi!
Min dator är jätte konstig =S Den är inte alls som den en gång varit. Vet inte vad som hänt med den då den faktiskt inte alls är sååå himla gammal. Vad kan den vara, snart två år?:O Jo tror det är typ två år. Jag har fan inte råd att köpa ny dator varje år:S Vem har det!? Nej, man blir lite deppad av sånt då man använder datorn väldigt mycket. Eller iaf jag:)

Nej nu ska jag nog skriva lite med Emelie på msn:) om hon vill. Såg att hon ploppade in:D

Snart bär det iväg till Darby så jag kommer inte skriva något under dagen då som sagt jag inte är hemma:) Så vi hörs ikväll.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Nanne

Prova klicka på kör (finns på startknappen) sen skriver du i cleanmgr.Den rensar onödiga filer från datorn.Jag kör det typ en gång i veckan. Ibland oftare.

Lycka till!

2008-11-20 @ 12:44:15
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet inte vad ja ska önska mig i julklapp.

Gå in på min blogg o hjälp mig med tips, Vad önskar sig just du mest av allt i julklapp :)?



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-11-20 @ 21:45:43
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0