Lugnt och skönt ikväll!

Vi sitter i sängen med våra datorer och lyssnar lite på musik och pratar:) Mysigt och lugnt, det tycker Linda om.
Funderar på att ta mig lite nyponsoppa och sätta igång tv:n. Men vet inte än. Ska ta en dusch om en stund också och bara vila mig lite. Känns som det behövs. Egentligen skulle jag hjälpa mamma med hennes blogg, men känner att jag inte alls har energi eller ideer för att det ska bli bra. Vill inte göra något halvdant för det tycker jag är fel mot den som ska ha hjälpen. Oavsett om det är mamma eller någon annan:) Om ni förstår vad jag menar. Ska faktiskt få en Crosstrainer:) Kanske kan hjälpa min lilla rygg att bli bättre?! Det vet man ju inte. Jag vill ju börja träna men har inte hittat något som passar min livsstil.

Ska skriva lite i min rygg-blogg nu! Så häng över dit:)
Puss och kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0