Tack underbara Läsare!

Först vill jag säga tack till mina underbara läsare som då är ni som läser:) Och varför jag gör det är för att jag har inte alls uppdaterat någonting men ÄNDÅ har ni kollat min blogg. Jag vill säga förlåt för den dåliga uppdateringen och den beror på att vi gör om här hemma! Stor förändring sker och jag har inte alls haft tid för datorn. Egentligen inte nu heller men tog en paus.. Bilder från detta får ni längre fram då det är klart. Och jag kan säga det är Mycket kvar!
Ett uttryck jag nu kommer att använda är: Det är roligt att handla men det är mindre roligt att få till det hemma sen:)
Men det blir suuuuper fint iaf! Så långt vet jag. Jag är helnöjd med alla köpen..

Nu ska vi köra grejer vi inte ska ha. Äta får vi göra sen när vi kommer hem....
Är helt slut i kroppen. Ikea va vi på hela dagen igår...... Folk va som galna ju. Aldrig varit med om att det är som där.
Mäniskor tar ingen hänsyn, bara tränger sig fram. Man kan ju säga ursäkta åtminstone? Eller?
Men men inge klag nu när jag äntligen uppdaterar!

Sköt om er, ska försöka uppdatera mer senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: Em.

Få se bilder nu då :D

2008-11-17 @ 15:32:15
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0