Hejsan Allihopa!

Nu har jag vaknat, ringt komplett med mera. (Daniel har ringt komplett)
Min kamera jag beställde blev stulen på posten i Örebro och nu har vi sagt det till komplett! Jävligt dåligt av posten måste jag säga! FY!

Helgen har varit underbar, är så glad att vi åkte med. Kan inte tänka mig hur mycket vi hade missat om vi stannat hemma.
Fredags bev det sent när vi kom fram för resan tog sin tid. När vi kom fram så var alla där dv.s: Nancy+familj, Emelies kille Daniel var där. Jag & Daniel, Terese+Familj, Svärfar & Kajsa!
Vi åkte med svärfar och Kajsa ner dit=D Jätte trevligt hihi.
Men iaf så kom vi dit och alla började prata och umgås. Jätte trevligt. Emelie sov hos sin kille så dom åkte efter en liten stund bara.
Sen var några uppe och umgicks och jag somnade efter ett tag=D Var så trött efter bilresan. Kajsa fick låna en av våra madresser då vi tyckte att hon inte skulle sova på en soffa=D Så daniel fick en säng och jag madrass:D

Dagen efter så vaknade vi och jag lekte med söta Emma. Hon tyckte vi skulle leka med Barbies direkt jag vaknat så det gjorde vi sen var det frukost=D Mums.
Jag var typ super stressad hela tiden för vi skulle på Kalas för Daniels Farmor som fyllde 80år. Sen vid kl:16 skulle vi vara där. Så vi var där då. Vilken underbar lägenhet dom bor i. Avundsjuk ja! Hihi.
Massor av vackra blommor. Vill också ha så bra hand om blommor som hans farmor!
Så hon blev jätte glad över att alla vi var där. Roligt att se. Så åt vi massor med got mat och tårta. Pratade och umgicks. Träffade några som jag aldrig sett förut. Roligt att se vilken som är min mans släkt. Det gör mycket.
Alla var super trevliga! Sen var ju Emelie där också. Men vi hann tyvärr inte prata så mycket.
Men vi hade som sagt var jätte trevligt.
Sen på kvällen åkte vi till Nancys hem och vi var alla super trötta=D Men var vakna ett tag och umgicks.
Igår var det hemfärds-dagen. Vi gick upp och åt frukost. Jag lekte lite med Emma=D Super söta tjejen!
Sen gjorde vi oss iordning och tog farväl. jobbigt att åka. Ville stanna kvar för det var så trevligt och avslappnande där. Så åkte vi hem. hade en låååång resa framför oss. Haha... Kajsa & jag hade rätt roligt faktiskt. Hon var min tanke-läsare några gånger. Fick en bra tidning av henne också! Hon tyckte inte om den.
Sen stannade vi i grums för att äta pizza! Efter det fick vi alla någon super energi! Haha. Det var trevligt.

Har saknat min katt så otroligt under helgen så det finns inte. Var så glad att jag hade tårar i ögonen när jag hämtade honom hos mamma igår. Helt underbart att få hålla honom igen och kela med honom.!

Nej nu ska jag fixa lite här!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0