Sitter här en stund=D

Nu sitter jag vid datorn en stund, gått igenom lite bloggar jag brukar läsa=D Men det var inte många som uppdaterat så det var mindre intressant dock. Måste vila lite innan jag ska bege mig iväg. Så ryggen orkar med detta. Ska till F-kassan idag också. Hoppas dom tar emot mina papper denna gång. Annars går jag i taket. Tar inte mer skit ifrån dom. Tycker vi haft det nog jobbigt som det är och dom är till för att hjälpa i såna här situationer! Så är det. men vi får se. Har blivit s dålig behandlad av dom så det är sjukt men men nu har jag iaf tuffat till mig lite!

Sen blir det foto-lektion med Emelie=D hihi.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Z

Hoppas det löser sig med F-kassan och att du får en kanondag!!

2008-10-15 @ 09:03:23
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Nanne

Råkade radera din komentar. Minns inte var den var nånstans heller nu. Sorry!

2008-10-15 @ 18:14:18
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0