[En familj]

En familj håller ihop och stöttar varandra i allt man gör. Dom finns vid ens sida vad som än händer. Dom älskar en hela tiden och bryr sig om en. Det är min uppfattning av vad en familj ska göra. Min famil är sån. Jag har två familjer nu eftersom jag är gift eller om man kallar det en ända stor familj. Men jag vill kalla det två familjer. Först min vanliga (Biologiska) och sen min underbara Daniel<3 Han är verkligen min familj. Jag älskar honom av hela mitt hjärta. Han är mitt allt.
Vi finns för varandra, vi älskar varandra. Vi stöttar och litar på varandra. Vi gör allt som en familj står för. Många ser det som ett fel. Men det är det inte. För en familj ska vara en familj! Jag kommer alltid finnas för Daniel, stötta & finnas för honom. Hjälpa honom om han behöver det. Trösta honom när han behöver bli tröstad. Han är den jag vill leva mitt liv med. Leva det lyckliga liv som vi vill ha. Visst finns det hinder men dom är till för att ta sig över med stolthet. Finns alltid motgångar. Men vi har klarat av så många redan så några till kommer vi allt att klara av. Vi är menade för varandra. Jag kommer inte släppa honom för att vi har motgångar i vårat förhållande till varandra då hade jag aldrig gift mig med honom. Men jag är säker på våran kärlek. Den är underbar. Att älskas av någon som honom, det är det bästa man kan vara med om.
Men en familj ska finnas för andra familjemedlemmar och det gör jag för min Familj<3

Älskar er allihopa<3

Puss och Kram Linda


Kommentarer
Postat av: AnnMarie Larsson

fint skrivet gumman <3 håller med dig om att en familj e en familj <3.. Puss

2008-09-02 @ 11:34:26
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2411574
Postat av: Gina Johansson

ja en familj ska alltid finnas för varandra och oavsett vad som händer ska man finnas för varandra o aldrig utesluta någon, jag tycker att problemen är aldrig större än att man kan reda ut dom..Daniel tillhör våran familj o vi kommer alltid att stå bakom o brevid honom, som jag sa vid bröllopet: jag lämnade glatt över dig till honom för jag visste att ni var menade för varandra... kramar mamma

2008-09-02 @ 11:38:06
Postat av: Nina

Är ni gifta? :D Det visste jag inte hehe.

2008-09-02 @ 15:28:11
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Millan

Har gett Daniel en stor kram ifrån dej och ska hälsa kram tillbaka. //Millan

2008-09-03 @ 01:46:14
URL: http://crashboombang84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0