Godmorgon allihopa där ute!

Just nu ligger jag i soffan ska snart äta lite och göra mig iordning. Idag kommer Malin och hälsar på igen=D skojjigt.
Hon är rolig, igår pratade vi massor om gamla tider vi hade ihop! Vi har gjort mkt ihop och vi har varit vänner så länge. Helt underbart. Saknat henne jätte mycket. Men vi har kommit på hur vi ska göra för att kunna ses mer och hålla bättre kontakt nu än vi gjort på ett tag. Känns super bra måste jag säga. Sen så är jag ap-glad idag! Varför får ni hålla utkik i bloggen så småningom! Hihi.
Idag när jag besökte min blogg så hade jag en komentar om att jag vunnit en wellness tävling i Tezzans blogg. Jätte roligt att vinna faktiskt. Inte ofta man gör det fast man är med i jätte många. Så dagen startade super!
Lillen har varit jätte snäll hela morgonen. Undra om han har sovit något inatt för han har sovit hela tiden nästan sen jag vaknade=/ Hihi han är så söt. Haha imorse när jag skulle ge honom mat. Så var jag på väg upp ur sängen. Så såg han en nattfjärill på väggen och hoppar med huvudet före in i väggen:S Stackarn fick jätte ont. Men det gick bra.

Nu ska jag fortsätta här!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0