Visa att du bryr dig!



Jag skriver detta inlägg och stöder då childhood. För varje inlägg man skriver och länkar till uppdrag Barn så skänker dom 20kronor! Bloggvärlden kan nu göra mer nytta än innan och göra någonting för andra som har en stor betydelse. Först såg jag en tjej som länkade. Men jag tittade inte in på länken. Nu gick jag in på länken och började läsa och insåg att det faktiskt var en bra sak. Jag gör detta gladerligen och nu länkar jag också!
Detta tycker jag fler borde göra, för det går till en bra och fin sak. Man mår alltid bättre av att försöka förändra onda och dåliga saker till goda och bra. Så gör det du också! Det tycker jag verkligen.

Puss & Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0