Godmorgon världen!

Ännu en tidig dag för mig :) Känns rätt okej iaf fast jag vaknade halv 7 imorse! Tittat lite på tv och lite på internet nu på morgonen. Men är lite trött så ska nog hoppa in i duschen en vända och se om man kan bli lite piggare.
Idag ska jag bli hämtad av Emelie A, för vi ska ner på Mora och göra lite olika saker :) Ska bli roligt att träffa henne igen. Var ju ett tag sedan som vi umgicks då det oftast jämt kommer något emellan. Så hoppas inte det blir så idag!
Ska snart slå igång min mobil. Så hon ens kan få tag på mig. Brukar sätta igång den mellan 9.00 och 11.00 :)

Idag verkar Adolf må som vanligt. Han verkar ha lite ont bara men inte mycket. Gosar och står i som vanligt som sagt. Så jag är glad att allt gick bra :) Min lilla stumpen :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0