påsk-afton



Håller på att göra mig iordning nu för att sedan åka ut till min Familj :) Ska vara där idag. Blir ju festa lite också.
Alltid roligt. Träffa Martin senare ikväll. Så det blir nog en super duper Påsk ska vi se.
Familj, Alkohol, grillat och Godis. Kan det bli bättre?
Trots att dom senaste 2 dagarna varit jobbiga så mår jag bra idag. Känner att jag är stark och jag vet att dom jag har runt omkring mig älskar mig för den jag är och det är det som betyder något för mig. Allt annat tänker jag strunta i helt och hållet. Så nu har jag ryckt upp mig och tänker vara glad nu också :)
Vad ska ni göra på eran Påsk-afton?
Adolf följer såklart med oss, han lmnar jag inte hemma. Men det kan jag inte heller då han inte kan äta torrfoder så då blir han ju utan och det tycker inte jag. Får se om han blir åksjuk nå idag också?! Hoppas inte.
Pratade nyss med Emelie A♥ shes so lovely!

Nu ska jag göra mig klar och packa lite sen åker vi :)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Em.

You are lovely <3 :)

2009-04-11 @ 12:56:38
URL: http://melima.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0