What a day!

Vilken dag det varit. Helt otroligt hur känslig jag är för lilla Adolf. Vi var ju hos Veterinären idag. Så när han skulle sövas så sog han ju död ut och man såg knappt då och då om han andades. Usch det var då hemskt måste jag erkänna. Jag var ju som en mor till ett barn. Hehe. Ja, jag älskar min katt. Sen när vi kom hem och efter ett bra tag började han så smått att röra sig och sen somnade han in igen. Det var riktigt jobbigt då jag inte tyckte om det alls. Var orolig mest hela tiden. Nu har han fått i sig mat och är uppe och rör på sig. Det tog lång tid innan han verkligen var på benen. Ville inte åka hemifrån då jag inte ville att han skulle råka illa ut. Min lilla ögonsten. ♥

Adolf är min sötnos<3
Han har varit riktigt duktig idag!

Kommentarer
Postat av: Gina

Skönt att det gick bra kram mamma

2009-04-01 @ 23:26:13
URL: http://mingardpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0