Godmorgon/Eftermiddag : )

Hejsan allihopa!
Sitter nu och smsar med Malin : ) Ska snart gå hem till henne och va med henne idag! Mysigt. Får se vad som händer. Ska iaf ha med mig kameran. Man vet ju aldrig om man hittar nå skoj att fota : ) Jag är då foto-beroende.

I förrgår fotade jag Emelie! Många bilder blev super bra! Är jätte nöjd!
Så får se vad som mer händer idag. Ska bli roligt att vara med Malin en hel dag igen! Hon är som en lillasyster för mig ju. Snyggingen där :P

Kom hem lite sent igår så när vi kom hem var Malin utanför och väntade :) Hon hade köpt Coca Cola Zero för hon ville vara snäll. Vilken underbar mäniska! Så vi tittade på Spårlöst igår på Kanal 4. Ja så grät man en skvätt. Det är ju så sorgligt. Jag kan verkligen inte se på tv-program med mycket gråtande i utan att brista själv. Men det är skönt att gråta till tv egentligen. Hehe.

Nu ska jag göra mig iordning lite.
Puss och kram



Denna bild fotade jag bland annat på Emelie. (Den är inte redigerad utan vi är ute i snön och fick till det såhär)


Denna är inte heller redigerad utan solen och snön jorde det super! :)

Jag är nöjd med dom flesta bilder vi tog!
Puss

Emelie- Tack för underbara dagar. Har saknat dej jätte mycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0