Natt-inlägg

Sitter i soffan och ska snart ta en dusch. Är super trött men inte på det bra sättet utan övertrött så jag vet att jag inte kommer att kunna somna. Så ska duscha sen blir det lite tv tittande för min del : )
Kom hem strax över 00.00 : ) Har varit ute hos Mamma & Pappa. Trevligt. Blev bjudna på mat och så. Det var gott!
Lilla Adolf då. Han är då rolig. Han får ju inget torrfoder längre då han kräks upp det hela tiden. Får hoppas det slutar nu när han inget får. Men han vill ju ha det hela tiden så han är allmänt jobbig nu i början. Men snart ska vi kastrera honom också. Tror verkligen det är dax nu. Min lilla ögonsten. Han förgyller då min vardag så otroligt. (våran vardag)

Nu ska jag duscha! Höres imorgon!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0