Nu är jag här!

Idag var vi till Yvonne en sväng:) Jätte roligt att träffa henne igen efter nästan 3år! Helt underbart. Saknat henne något så otroligt. Så det var någonting jag vill göra oftare. Så fick vi mat där och hon köpte en dator av oss. Pratade massor!
Sen drog vi till Mamma & Pappa + Tommy. Var där en stund sen åkte vi hem.
Väl hemma så klippte jag & Daniel klorna på Adolf. Han var super duktig! Imorgon ska vi kastrera honom också. Jag är lite orolig. Min plutt kanske inte mår så bra efteråt stackarn. Min ögonsten!

Sen åt vi mat och nu sitter jag här. Så såg min dag ut. Jo jag har skaffat ny msn och mailadress idag också! Behövligt kan man säga.

Nu ska jag ta det lugnt då jag är yr.
Puss och kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0